25 April 2008

Sakitku makin pulih, Rindu semakin tebal

Demam dah tiada. Pening kepala pun tiada. Tapi masih terasa kegatalan di tekak ini asik nak terbatuk je. Ais dah berpantang 2 minggu. Ubat dah berbotol habis. Rokok tidak pernah dihisap. Asap rokok tu selalu ku sedut dari mrk2 yg tidak peka dengan kesihatan org lain. Duit korang, aku tak kisah korang habiskan! Tapi takkan korang nak habiskan nyawa org lak?! Korang ada kisah tak? Kisah pasal rokok pulak.. huhuhu..

Harini insya-allah aku main futsal. Dah 2 minggu tak dpt main. Dah lama tak berpeluh sebab sukan.. Badminton aku lama tak main. Walaupun bdn aku ni agak kecik, konon2, aku ley main badminton tau. Boling lak? Hmm lama gak tak main. Sejak menang tu dulu.. hehehe

Dah seminggu setengah mak n ayah aku dah jadi warga gannu. Rindu dengan dorang. Walaupun dgr suara mereka dlm phone, lain la rasa. Tadi aku dgr public service announcement (PSA) radio cerita ttg ibu bapa. Bila ada depan mata, buat tak heran. Tapi bila tiada di mata, dikenang dan dirindukan. Hmm..

Bagaimana nasib aku pulak nanti bila aku dah anak pulakkan?

0 comments: